|
|
|
|
|
Ilość produktów w przechowalni: 0
Zobacz |
|
|
|
|
|
|
Bransoletki Cool Maker 2W1 Zestaw do tworzenia bransoletek
Bransoletki Zestaw do Robienia Bransoletek BRANSOLETKI PRZYJAŹNI i NASZYJNIKI Cool Maker 2w1 Producent: Cra-Z-Art
Twórz własne fajne bransoletki dla siebie i swoich przyjaciół! Niesamowite, łatwe w użyciu urządzenie do tworzenia bransoletek! Zestaw do tworzenia bransoletek to zestaw do tworzenia biżuterii dla dziewczynek. Wybierz projekt bransoletki, załaduj maszynę kolorowymi szpulami i zakręć, aby stworzyć bransoletkę! Z tym zestawem możesz nawet tworzyć długie naszyjniki ! Super zabawny sposób na tworzenie plecionych bransoletek przyjaźni. Utrzymuje wszystkie sznurki na miejscu i sprawia, że tworzenie pięknych wzorów z nici jest proste i łatwe!
Załaduj, zakręć, utwórz: fajnie jest tworzyć bransoletki i naszyjniki zgodnie z łatwym procesem kumikreatora 2 w 1. Wybierz wzór, załaduj szpule do maszyny i zakręć, aby utworzyć! Po przekręceniu rączki Twój warkocz magicznie splata się w kilka minut! Twórz bransoletki i naszyjniki: z 60 szpulami sznurka w 5 kolorach, 2 broszurami, klamrami i nie tylko, kumikreator 2 w 1 ma wszystko, czego potrzeba do zrobienia do 5 bransoletek i 2 naszyjników! Stwórz frędzle na naszyjniki za pomocą dodatkowego sznurka! 60 szpul Premium: 60 gotowych do użycia szpul sznurkowych 2-w-1 kumikreatora łatwo wpada do maszyny i sprawia, że każdy warkocz wygląda pięknie! Twórz naszyjniki i 8 lub 12-pasmowe bransoletki Kumi dla różnych stylów, bez jednego węzła! Cool Maker 2 w 1 kumikreator to zestaw do wyrobu biżuterii dla dzieci w wieku 8 lat i starszych, który jest świetnym prezentem.
Zestaw zawiera: 1 kumikreator 2 w 1 Cool Maker, 60 szpul, 7 klamer, 14 zaślepek, 2 zawieszki z frędzlami, 2 podstawy z frędzlami, 2 arkusze naklejek z zapięciem, 2 broszury projektowe, 1 przewodnik do pomiaru bransoletki, 1 podręcznik
Produkt dla dzieci w wieku +6 lat Wymiary opakowania: 35,5 x 7,5 x 28 cm
|
|
|
|
|
Bransoletki Cool Maker 2W1 Zestaw do tworzenia bransoletek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|